NYTT! Dubbelt svart 10 kr till cancerfonden

Handflätat armband i äkta läder med swarovski kristall, peace berlock
+ NAMNBRICKA med valfri text
 
10kr går direkt till insamling på Cancerfonden
 
(Finns även i mörkbrun)
 
PRIS: 150kr + 10kr till cancerfonden eller mer om
så önskas - Gratis Frakt
160kr totalt
 
LÄNGD dubbelvirad: Smal: 35
Medium: ca 37 eller 38 eller 39 cm
Large: ca 40cm
Valfri längd går också bra
 
NR: 5
 
Mät gärna hemma med ett armband du redan har eller lägg ett snöre på en tumstock
KOM IHÅG att armbandet ska gå att låsa sånågon cm till övers.
PS, det bör sitta ganska tajt för modellens skull, äkta läder så det går ut sig med tiden.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej tjejen!! Jag har mätt min handled nu och den är 16-17 runt hela..Jag har väldigt smala handleder..Men kan man få någon annan berlock än peace märket? Typ ett hjärta eller stjärna?? Många kramar

2012-09-11 @ 23:52:40
URL: http://www.vivantarettmirakel.blogg.se
Postat av: Martina

Hejsan!
Jag skulle vilja ha ett armband, med dubbel namnbricka (man kunde få två stycken?) Men jag undrar även om man kan ta siffror på ena, eller är det bara bokstäver man kan ha på namnbrickorna?

Skicka gärna svar till min mail!

Jätte fina armband, allihopa!

Puss och kram
/ Martina

2012-09-19 @ 20:53:21
URL: http://mnahkala.blogg.se
Postat av: Tina

Undrar om man kan få svart dubbelt med guld i stället för silver? Och finns det några alternativ till peacmärket?

2012-09-25 @ 21:22:55
Postat av: Mikaela Bolin

Hej, jag är väldigt intresserad utav ett detta, men jag undrar om det går att få med ett hjärta eller siffror på ena? Kram! :)

2012-09-26 @ 08:03:32
Postat av: Johanna

vilka jättefina smycken! och superfin blogg!:)

2012-10-01 @ 16:10:05
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback