KÖPA / INFO

Då jag själv fick beskedet om Cancer 2008 så vill jag nu göra något litet men ändå så stort,
som har betydelse, Samla in pengar tlll andra sjuka
 
 

 
 ARMBANDEN
 
Personliga armband av äkta läder (handflätade) & nickelfria
10 - 20 kr från varje köpt armband gå direkt till min smyckesfond på CANCERFONDEN
Varje månad uppdateras Insamlingen
INSAMLINGEN hittar du under fliken: Smyckesinsamling/min blogg
Varje Armband har en personlig berlock där varlfri text stansas in efter önskemål
Om så önskas kan du få 2 berlocker på ett armband
Valfritt mått kan göras
Andra önskemål? Bara att fråga
 


 
 TILLBEHÖR:
 
Det går att välja till fler namnbrickor
Silver kors eller Peaceberlock
Med eller utan kristall
 


 
                                                                                 FÄRGER:
 
                                 Mocka 3&4-flätat                   Läder Enkel                  LäderDubbel
                                           Vit                                       Vit                                   Svart
                                        Svart                                     Röd                                  Brun
                                       Ljusblått                                 Brun
                                      Mörkblått                                Rosa
                                       ljusrosa/baby rosa                 Svart
                                       orange                                  ljusoliv
                                       limegrön                               Silvervit
                                          lila                                     Ljusrosa
                                    Stark Cerise                                     
                                     Vanlig rosa
 


 
STANSNING:
 
Många undrar om själva stansningen så här kommer lite info:
 
Jag gör  stansningen/ingraveringen själv, då jag vill att allt ska vara handgjort.
Texten blir alltså med "hemmagjord" stil, man kan alltså inte begära spikrakt
 utan med lite handgord charm :)
Typsnittet på stansarna är i lite udda stil så det ser handskrivet ut.
Finns alla bokstäver från A till Ö med "&" tecken
 
 
 LEVERANS:
 
Leveransen sker inom några dagar, Kontaka ifall Skador uppstår under frakt eller annat fel.
Levereras i smyckespåsar med fodrade paket:
 
 
Du är välkommen att beställa ett personligt Armband
 
Jag har delat upp Beställningar & frågor i 2 olika mailadress
 
FRÅGOR
 om smyckena, längd olika varianter alla frågor
man kan tänka sig hänsvisar jag till:
 
BESTÄLLNINGAR 
skickas hit: [email protected]
I det mailat ska det ENBART finnas namn & adress samt
all info på hur du vill ha ditt Armband till beställning :)
Längd, vilken färg, berlocker antal, dubbel eller enkel.
och text på namnbrickorna.
Skriv gärna NR på armbanden som finns under bilderna
Betalning görs enkelt till ett Bankgiro, skickar mer info om betalning vid beställning.
 
Min personliga blogg: WWW.ROXXANNA.SE
 
 
PS, jag har nu stoppat beställningar på Guld så länge då guldet var så mjukt att jobba med & det ska ju
vara slitstarka delar då man ska använad det som ett Armband :)
Kommer återuppta guld senare då jag hittat starkare smyckesdelar från återförsäljarna..
 

Kommentarer
Postat av: Annelie Dillner

Mycket fina armband!!! Vill absolut ha ett<3

2012-09-11 @ 13:56:03
Postat av: Jess

Hejhej! Skulle gärna vilja beställa ett! Vill du att jag mejlar beställningen, eller här? :) Kram!

2012-09-26 @ 15:02:40
URL: http://jessicablomen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback